Veel gestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Na ontvangst van de betaling nemen wij uw bestelling in behandeling. De levertijd varieert per product, over het algemeen kunt u rekening houden met een levertijd van 1 tot 2 weken, met als hoge uitzondering 3 weken.

Hoe plaats ik de gordijn haken in de gordijnenband?

Onze advies is niet 4 steken overslaan maar 2 of 3 steken voor een mooie resultaat aan de bovenkant van het gordijn. ( zie filmpje )

Wat is een 4 poot gordijnhaak?

Deze gebruiksvriendelijke gordijnhaak kan je gebruiken voor het ophangen van gordijnen met een enkele of dubbele plooi.

 

Hoe is ziet een ingenaaide dubbel plooi er uit?

 

Hoe plaats je een verstelbare gordijnhaak in een ingenaaide dubbel plooi?

 

Wat is een glasgordijn?

Privacy is belangrijk in je eigen huis en een vitrage (ook wel glasgordijn genoemd) is een mooi middel om dat ook in je huis te waarborgen. Je wilt niet dat anderen jou continu in de gaten kunnen houden, maar je wilt juist vrij en vertrouwd door je eigen huis kunnen bewegen. Om deze privacy te kunnen waarborgen, zijn er verschillende soorten raambedekkingen waarmee jij je huis kunt afschermen van vreemde ogen. Vitrages en glasgordijnen zijn een mooie oplossing als je overdag nog wel naar buiten wilt kunnen kijken maar niet wilt dat iedereen naar binnen kan kijken. De vitrages van leukekindergordijnen zijn daarnaast voordelig, kunnen op maat gemaakt afgeleverd worden en hebben altijd de goede kwaltitieit. Van de meeste gordijnen in onze shop is wel een bijpassende glasgordijn met hetzelfde motief bij de normale gordijn te bestellen.

Kan ik een proefstaal aanvragen?

Ja dat kan. Om zeker te weten dat je de juiste keuze voor je gordijn maakt, mag je bij leukekindergordijnen.nl  gratis één of meerdere stalen aanvragen, met een maximum van 3 stuks per aanvraag. Stuur een email naar info@leukekindergordijnen.nl met uw adres gegevens en de gewenste gordijn. Proefstalen worden via brievenbuspost verstuurd en heb je meestal al binnen twee dagen in huis.

Wat kan ik van de gordijnen verwachten?

De gordijnen van leukekindergordijnen zullen worden geleverd volgens de door u ingevulde gegevens in de gordijncalculator. Controleer dus extra voordat u een bestelling plaatst.

Al onze stoffen zullen worden geleverd conform de afbeelding van het product.

Onze maatwerk gordijnen worden bij u afgeleverd zodat u ze meteen kunt ophangen. Volledig afgewerkt met plooiband en afgewerkte zij- en onderzoom.

Uiteraard is de wettelijke garantie van toepassing, dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Kan ik mijn gordijnen laten voeren?

Ja dat kan. Met gevoerde gordijnen zorg je voor een betere isolatie en extra verduistering van de ruimte waarin de gordijnen hangen. Het is zelfs mogelijk dat je energierekening op den duur zal verminderen omdat de gordijnen voor een betere isolatie zorgen. Een ander voordeel is dat gevoerde gordijnen zeer duurzaam zijn, het zorgt ervoor dat de gordijnen een stuk minder snel verkleuren door bijvoorbeeld de zon van buitenaf. Misschien wel het belangrijkste voordeel van gevoerde gordijnen is dat ze mooier vallen. Voor meer info en prijsopgaaf  info@leukekindergordijnen.nl of bel op 06-28046547

Hoe vind de levering plaats?

Onze pakketten worden verstuurd via DHL, u kunt uw bestelling volgen via Track & Trace. Mocht u niet thuis zijn tijdens de bezorging dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag opnieuw bij u aangeboden. In beide gevallen krijgt u hiervan een melding in de brievenbus. Tevens is dit online te zien op de DHL website.

Wat moet ik doen als er een klacht is?

Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in uw bestelling of dat er fouten in de stof zitten. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Wij doen onze uiterste best om alle klachten zo spoedig mogelijk op te lossen.

-Licht ons zo spoedig mogelijk in over de klacht (uiterlijk 2 maanden na ontdekking van de fout).
-Pas na overleg met voordeelgordijnen kunt u de producten terugsturen en zullen wij, mits de klacht gegrond is, de verzendkosten vergoeden.
-Wij zullen altijd ons best doen om een passende oplossing te vinden.
-Wij zullen zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie sturen (binnen 48 uur).

Mocht het voorkomen dat u tijdens het bestellen een fout heeft gemaakt, dan kunt u met ons contact opnemen en zullen wij een offerte opstellen voor het herstellen van het maatwerk.

Neem contact op door te mailen naar info@leukekindergordijnen.nl

Voor het contact opnemen met de geschillencommissie Thuiswinkel verwijzen wij u door naar www.sgc.nl . U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) .

Hoe worden de prijzen vermeld?

Al onze prijzen worden vermeld inclusief 21% BTW

Ophangen & Reiniging

Zitten er ook haken bij de plooigordijnen?

Het gordijn wordt inclusief haken geleverd.De haken passen op standaard gordijnrails met oogjes.

Hoe kan ik het best mijn gordijn reinigen?

Wanneer je ervoor kiest om de gordijnen zelf te wassen, houd dan rekening met de volgende instructies:

  • Verwijder voor het wassen de haken.
  • Was de stof in een ruim sop (bad of teil). Laat de stof na het wassen niet in de wasmachine staan. Vul een trommelwasmachine tot maximaal 2/3e om grote wrijving de stof in de trommel te voorkomen.
  • Was de stof niet heter dan de maximaal aangegeven temperatuur.
  • Gebruik een bont- of fijnwasmiddel om verkleuring te voorkomen. Het wasmiddel mag geen optisch wit- of bleekmiddel bevatten.
  • Niet boenen of wringen.
  • Hang de gordijnen altijd nat op.
  • Een krimp tot maximaal 3% is acceptabel en kan niet worden gereklameerd.
  • Gordijnen die zelf gewassen kunnen worden moeten soms daarna gestreken worden.
  • Let op: katoenen gordijnen die gevoerd zijn met een verduisterende voeringstof kunnen niet zelf gewassen worden ivm een andere krimp!
×

Winkelmand

WhatsApp chat